<<<       P  o  w  r  ó  t       <<<

-->     Sponsorowany wypoczynek nad morzem.

W tym roku miałyśmy duże szczęście, ponieważ nasze wakacje rozpoczęły się zdecydowanie wcześniej. W Ustce znalazłyśmy się 13 czerwca i bawiłyśmy tam aż 2 tygodnie. Pierwsze dni naszego pobytu poświęciłyśmy na dokładne poznanie tej dosyć spokojnej jeszcze (trafiłyśmy bowiem na okres przedsezonowy) nadmorskiej miejscowości. Dobrze poznałyśmy miasto, a co najważniejsze, mnóstwo czasu spędzałyśmy na plaży. W słoneczne przedpołudnie rozkładałyśmy się z kocami i zażywałyśmy kąpieli słonecznych. Wieczorami podziwiałyśmy zachody słońca i morskie fale. Jednego popołudnia wybrałyśmy się na rejs statkiem po morzu, innym razem skorzystałyśmy z przejażdżki „ciuchcią” po ziemi usteckiej. Byłyśmy w Muzeum Ziemi Steckiej, w muzeum chleba, na imprezach z okazji „Święta mieszkańca”, na przysiędze marynarzy, wchodziłyśmy na statki marynarki wojennej W drugim tygodniu wypoczynku zwiedziłyśmy Słupsk, Słowiński Park Narodowy, muzeum wsi w Klukach oraz Trójmiasto. Wielkie wrażenie wywarły na nas tajemnicze wydmy, a także Stare Miasto w Gdańsku.
Oglądając zdjęcia z naszych wycieczek, miło wspominamy wspólnie spędzony czas, niezapomniane chwile wspaniałego wypoczynku nad morzem.
Nasz wyjazd był sponsorowany przez św. pamięci Walentynę Rozalski, która zmarła 4 czerwca na Florydzie.

morska kąpiel

wolontariuszki z marynarzem

przed cerkwią w Słupsku

na schodach urzędu miasta w Słupsku

chwila odpoczynku przy filiżance czekolady

spacer z łabędziem

morze, mewy i Paulina

morze i wolontariuszki

w Muzeum Ziemi Usteckiej

konkurs "Samochód moich marzeń"